Monday, June 13, 2011

Penghijrahan Suasana Kerja

zaman sekarang ni duit.. duit.. duit...
"dimana kau duit.. duit.. duit..."
kalau duk nyanyi camtu ja kan
sampai bila nak dapat duit nie.. ish2..
so kena kerja keras la jawabnya kan ..
barulah kita akan peroleh hasil yg bgus..
mcm pelaburan saham la juga kan..
dah labur mesti nak keuntungan kan.. kan. kan.
mcm tu juga la dengan kerja yg kita lakukan...
Putera Helmei baru ja bertukar kerjaya
dari industri perhotelan yang mcm2 ragam tu
ke bidang Counseling n Communication pelajar
di sebuah kolej swasta di Sg Petani ni..
bidang kerjaya ni mmg mncabar sperti namanya juga..
tanggungjwb n amanah yg dipikul mmg besar..
utk pastikan pelajar grad dgn jayanya..
bila tgk depa brjaya, fuhhh..rasa bangga 
sgt dpt melahirkn insan yg brjaya....
Skarang ni kan Putera Helmei masih dlm
minggu suai kenal ngn skop krja cheq..
amat mencabar.. so ada yg sanggup hadapi..??
(berani.. cubala....)
Share:

3 comments:

syrupmasin said...

kolej swasta dekat sp?? kolej ape?? huhu..baru habis belaja dekat sp nih..tp dekat uitm ..huhu..good luck keje baru :)

Erin Azizan said...

kaunseling? best kott leh saiko org tu hahaha

Putera Helmei said...

syrupmasin: kolej ptpl sp.. hehe uitm di hatiku apa2 pun..
erin: klu leh saiko xpa, ni dia saiko balik, mampuss.. hehehe..

Air Asia Blogger Community

Renew Insurans Roadtax Murah

Mohon Pembiayaan Peribadi

Copyright © Blog Putera Helmei | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com