Sunday, May 8, 2011

Hentian Puduraya Wajah Baru Ku Jejaki

Entry ni sepatutnya smlm kna post...
coz Putera sampai mlm smlm.. dlm kul 10mlm.
tapi maybe keletihan.. trlelap sudah... 
Putera cuti selama smnggu bermula dr semalam.
dengan mnggunakn Ekspress Dania bus Shamisha
Putera gerak ke Puduraya kul 2.30ptg dr SP..
dgn bus ni la Putera gerak ke KL.. 
gambar ni diambil ms brhnti di Simpang Pulai..
smua pakat buang minyak air d stesen minyak ni..
masa pilih bus, Putera pastikan yg bus tu brhnti 
di Hentian Puduraya.. hahahaha..
nak la juga rasa keadaan hentian bus ni..
Alhamdulillah. dlm kul 8 lbh cmtu Putera
sampai di Hentian Puduraya.. lambatnya kan..
yer la.. driver tu bw hati2 tau.. 

suasana bercahaya di kala malam

wahhh.. masuk je dah rasa lain je Pudu ni....

tengok la.. ruang menunggu pun.. berkilat2.. haha
sampai xda org berani nak duk... kononnya la..

siap ada skrin arrival n departure lagi...
tapi kan.. Putera rasa xsemua company bus 
ada dlm senarai d skrin tu.. hmm.. no komen..
jgn lak korang brharap kat skrin  tu sgt yer..
kang terlepas bas lak.. xdapat watpa la..

ruang kedai pun lbh trsusun sikit dr sblum ni..
bagus la.. bantu depa ni wat business juga kan..

yang ni lak kt ruang kaunter tiket...
dan yg lbh penting xda ulat mcm dulu...

foodcourt dia mmg ok la.. selesa nk mkn..
jujur Putera ckp, yg dulu Putera rasa 
mmg x selesa nk mkn.. 

baguslah duit rakyat digunakan utk 
kemudahan mcm ni...
yang kurengnya Hentian Puduraya
ni kan.. korang nak tau...
ketinggian syiling dia rendah ja..
kepala cheq ni ckit je lagi nk kena
kalau mat saleh, kna tunduk ckit la..
terutama d ruang kaunter tiket...
serta tangganya still menggunakan tangga lama.
ok lah korang.. Putera nk kluar makan sat
dengan abang ipar Putera..
Share:

5 comments:

miSs bLueBerry said...

wah..dah cntik puduraya...
lama dah ceq xpi kl..hohoho

gigitjari said...

ok la pudu bru..bersih sikit dri lama, pling best part nk bli tiket..

Khairil said...

cantik dan bersih puduraya...wajah baru...

Nor Suhaiza said...

waaaa...dh tantek ye..
hik3...
:)

My Airul... said...

boleh try g ni.. kuala lumpur aku datang!!!!!!

Air Asia Blogger Community

Renew Insurans Roadtax Murah

Mohon Pembiayaan Peribadi

Copyright © Blog Putera Helmei | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com