Saturday, December 25, 2010

Minta Kredit Top-up

Putera Helmei nk minta kredit ker..
ish xdala korang...
nk cerita ckit tntng kaedah penipuan minta kredit..
Putera Helmei pun dpt msg minta kredit tu..
saya rasa nie dari org seberang dari segi bahasa dia..
xke pelik kn.. sapa nk bg kredit kt ko la..
org mcm nie nk kna report nie.. 
number tpon dia dh ada.. 
klu sapa yg xtahu lg ni cara ayat dia..
Ayah ada emergency.. ni number baru ayah.
topupkan ayah ke number ni.
0123456789 (contoh).. cpat ckit yer..
tapi number sender dia mak aih pjg gla..
terpadam lak msg tu..
so kta beringat sesama kta erk...
takut ada yg trkna ja..
dh bnyk blogger dpt msg mcm sy dpt nie..
mcm mana sy tau bnyk yg dh dpt..??
sbb.. sy rajin bw kt follower2 sy.. 
hehehehe.. rajin2 dtg jenguk ke Putera Helmei juga yer.
Share:

5 comments:

Millomocca Danique said...

ingt nk bg kredit hohohho

Putera Helmei said...

nnt cheq bg kredit yer.. bla jd manager la.. hehehehe..

dayah SnoW Heuka said...

ape lorrr dayah lom kene g :P

Putera Helmei said...

jgn trkena sudah la yer...

FaRaShAhiRa said...

she ra dah kena... dpt sebijik cm tu gak.. dia kta ayah ada kat balai polis skrg ni..ade emeg..then minx tolong topup kan dia.. nanti dia ganti balik.. huh xde kje nk bg kredit kat die.. bek topup kat hp sendrik lg bgus..

Air Asia Blogger Community

Renew Insurans Roadtax Murah

Mohon Pembiayaan Peribadi

Copyright © Blog Putera Helmei | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com