Monday, September 19, 2011

Terjual Jua Motosikal Itu

 Terlewat lak post sal nie.. 
padahal sepatutnya kena semalam la..
yakni bertarikh 18/9/11...
tarikh di mana moto kriss tu dah terjual..
tak sangka lak Putera Helmei cpat btul..
ingatkan tak da sambutan di mudah tu..
nak tau tak sapa yang beli...
student dari mana tah duk kat Jitra tu..
asal orang kelantan tapi nk pakai moto sini..
tak sangka lak Putera Helmei depa mai rmh..
mana tidaknya.. Jitra dgn Sungai Lalang bukan dekat..
tapi disebabkan tawaran harga tu yg jadi tarikan..
daripada 12 org buyer yg call, dia ni yg dapat..
sebab apa?? dia byr dgn harga yg lbh tinggi...
macam ni la. Moto kriss tu dijual dgn harga RM1150.
Fuuuhhh memang masyuk terus...
mana tidaknya condition tiptop lagi la...
berbanding jual di kedai.. yg memang laku RM500 je.
berbaloi-baloi aku letak di mudah tempoh hari..
teringat nak jalankan bisnes lak aku ni..
Cari duit sampingan untuk ..... jeng3x..
Share:

2 comments:

Muslimah Optimis said...

nak jual barang jugak lah kat mudah.. macam mana nak buat tu??? ada banyak koleksi baju yang fesyen2 yang pakai sekali dua kali je nak jual..huhu...sekarang dah xpakai baju2 macam tu..huhu..

Putera Helmei said...

senang ja MO.. xsusah pun.. Mudah seolah memudahkan urusan kita.. tp kena ada cara la bla ltak pricing tu.. nk berniaga kan..

Air Asia Blogger Community

Renew Insurans Roadtax Murah

Mohon Pembiayaan Peribadi

Copyright © Blog Putera Helmei | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com