Monday, April 25, 2011

Dah Sampai Follower yang Ke-500

kecoh jer Putera Helmei tu...
baru 500 org dah nak kecoh lak..
ala.. itu antara mulut2 manis yg kedengaran..
hahaha.. so what.. coz i'm still new in here...
Putera Helmei baru je nak masuk bulan ke 5
dalam dunia blogger nie.... baru lagi kan....
skang ni Putera dah ada 500 org follower..
Putera Helmei nak ucap thankz sgt2 kepada 
follower-follower Ceritera Putera Helmei ni
tanpa follower yg follow kan diri korg
Putera xkan sampai ke tahap ni ketika ni..
so.. dlm post ni Putera nak kasi award dekat 
follower yang ke-500 ni..
kat bawah ni award untuk MISS LYZEER
meh nak story ckit tentang MISS LYZEER
kat bwh ni header blog MISS LYZEER
nama MISS LYZEER yg sebenaqnya Norliza. 
dia kata boleh panggil Liza. Originally Penang mari.
tak silap MISS LYZEER ni berasal dari Bukit Mertajam
haa.. org utagha.. mai la join Kami Blogger Utagha...
dia juga ada bgtau blh kwn dgn sesiapa n terima seadanya..

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA FOLLOWER
Share:

7 comments:

saidatul noor farhana said...

waaa..byk 2...congrate...BW sni..:)

miss lyzeer said...

terharunya...siap letak header blog lyzeer lagi...hehe

Putera Helmei said...

hehee.. promote blog lyzeer skali..

Tulip said...

wah...tahniah....=D

Cahaya Aina said...

Congrats putera!!!;)

CIK TOM said...

tahniah dah 500 follower..

Putera Helmei said...

thankz yer kpd semua follower Putera Helmei..

Air Asia Blogger Community

Renew Insurans Roadtax Murah

Mohon Pembiayaan Peribadi

Copyright © Blog Putera Helmei | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com