Tuesday, November 30, 2010

TAg.. tag.. Di tag oleh Wanie.. Yang kna tag pula,, Kalau rajin jwb la yer..

g Kali ni kna tag soalan yg agak bnyk juga la..
tp xpe.. demi rakan2 skalian.. trjwb juga soalan2 nie.
Thankz to WANIE coz sudi tag Putera...

Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
wa
t masa skang fikir duit jer nie... xda duit.. xda mkn.

Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri ?
Baru td beli ubat coz x sihat la..  :-(

Di mana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?
kt rumah la.. tmpt d besarkn.. temanya msti melotop.. hahaha..

Adakah korang sedang bercinta sekarang?
maybe.. ntah.. sdang bercinta kot.. ntah...

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
selama mana diriku dcintainya.. klu xcinta aku dh, watpa nk hegeh lg..

Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
mimpi kot.. tp mimpi kering la.. ooppss.. terlbih sudah..

Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
beli buku tuk study la.. bulan lpas.. ni dh habis dh..
 
Apakah nama penuh korang?
erk.. orang panggil PUtera, AMy, Zul, Helmei..

Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
kedua2 nya la

Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
Tun Dr Mahathir.. bnyk idea dia..

Adakah korang basuh baju korang sendiri? 
mestilah.. dulu la time bljr... hahaha

Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
Mekah.. bla dh mampu nnt perlu pergi..

Pilih salah satu, peluk atau cium?
nk lebih dari tu leh x... kasih syg..

Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
kwn saya.. sahabat saya.. saudara saya..

5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
benda?? moto--laptop--handphone--duit(syg nk guna)--pendrive(bnyk sgt pendrive)

5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar
Insyaallah--Kalau Berpacaran--Pergi--Luka Dilukai--Meniti Suratan

Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
05 October 1987 - - - - Di Kolej Meranti, Uitm Shah Alam

 
5 orang blogger yang korang nk tag
NadYa , Wasabi , Ara , LittleGurl , Fathiah
 
Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
NadYa.. simple but full of mesej.. gituu.. hehehe..

Share:

4 comments:

nadya nordin said...

haha. simple but full of message? haha:D

tq utk tag itu ;)

Putera Helmei said...

ur welcome nadya... hehehe..

arasewel said...

putera; tengs! nnt owg wt entry tuh. jap g nk p praktikal da.skang bz cket.kje ikot shift.nnt da cyup owg tggl link!. tengs sbb tag:)

Putera Helmei said...

ok xpe.. settle kn keja yg penting dulu.. ur welcome ara..

Air Asia Blogger Community

Renew Insurans Roadtax Murah

Mohon Pembiayaan Peribadi

Copyright © Blog Putera Helmei | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com