Friday, January 20, 2017

Harga dan Gambar Honda BRV

Awal Januari 2017, Honda Malaysia memperkenalkan BRV, yakni kenderaan SUV 7 tempat duduk mereka dengan harga yang mampu menarik minat ramai. Mengikut informasi dari Honda, keistimewaan penghasilan kenderaan ini di mana ianya direka khas untuk pasaran ASEAN. Ianya hadir dengan BRV-E dan BRV-V.


Berbeza dengan kenderaan keluaran Honda yang lain yakni HRV ataupun CRV, BRV dilihat mampu dimiliki disebabkan harganya tidaklah menjangkau RM100,000.. Bagi keluaran BRV-E, harga yang ditawarkan adalah RM85,800.00 (termasuk insurans) dan keluaran BRV-V harga yang ditawarkan pada RM92,800.00 (termasuk insurans). Ya memang harganya lebih rendah berbanding HRV & CRV, tetapi kuasa enjinnya juga berbeza di mana HRV membawa kuasa 1.8cc & CRV pula dengan kuasa enjinnya 2.0cc serta 2.4cc.


Jentera BRV dikuasakan dengan enjin 1.5Liter SOHC i-VTEC dilancarkan lagi dengan penggunaan kotak gear CVT. Honda menyatakan kenderaan ini jimat penggunaan minyaknya dengan kadar 15.5km/liter. Ramai sedia maklum, kenderaan yang dihasilkan Honda, kebanyakannya memang jimat minyak.

Berikut merupakan spesifikasi lengkap Honda BRV

Klik Gambar utk Paparan Jelas


Berikut merupakan pilihan gambar yang patut anda lihat.. 










Sekiranya hampa berminat untuk berhubung dengan wakil jualan,
sila hubungi Saiful 013-3284855
Share:

0 comments:

Air Asia Blogger Community

Renew Insurans Roadtax Murah

Mohon Pembiayaan Peribadi

Copyright © Blog Putera Helmei | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com