Monday, March 19, 2012

Perbezaan CIMBCLICKS Tulen Serta Palsu

Pagi tadi saya tengah check e-mail...
nampak la satu e-mail yg mengatakan 
dari CIMB Bank / Cimb Clicks untuk
saya aktifkan secepat mungkin TAC method..
memang sy tak aktifkan pun.. bla perlu baru request.
so untuk melihat apa yg terjadi saya pun click la
link yang diberikan.. yg keluarnya adalah
login user untuk pengguna Cimb Clicks..
tetapi yg peliknya url nya berlainan dan pelik..
so saya dah sure ini adalah SPAM semata-mata.. 
boleh lihat gambar perbandingan di bawah...
tak tau la saya salah or saya tak tau..

Boleh klik gambar di atas untuk size lebih besar
Share:

0 comments:

Air Asia Blogger Community

Renew Insurans Roadtax Murah

Mohon Pembiayaan Peribadi

Copyright © Blog Putera Helmei | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com