Friday, September 9, 2011

Raya Lagi...???

 Dah lama aku tak update kan blog...
rasa macam tak bergerak je post blog aku ni..
rank alexa tak yah cakap la..
merudum gila la jawabnya.. 
hari ni dan esok hari cuti.. nak ke mana yer..
tadi dah jln2 beli brg2 keperluan rumah...
esok maybe akan keluar beraya lak la..
pagi maybe Putera Helmei nak ke ofis sat...
ataupun Putera Helmei akan beraya rmh member..
rumah geng KBU lagi..  
ataupun ke rmh Adish Shida .. bnyk atau tu.. 
dalam pukul 2 lak ada majlis rmh terbuka
di rumah pengetua Kolej PTPL Sungai Petani..
yang tu mmg confirm la akan pegi... 
dalam duk kalut beraya kan.. tiba2 ada isu panas..
topup reload nanti ada charge tambahan...
ada kesimpulan sikit la.. pendapat peribadi ja..
charge tu sebenarnya memang bukan dari kerajaan..
(itu bak kata Datuk Najib la... bukan aku yg kata).
ok fine kalau begitu.. tapi kan.. sebagai pengguna..
kita nak tengok sesuatu yg improvement..
kalau bayar lebih, maknanya servis quality pun naik..
tapi adakah akan jadi sebegitu..??? 
tepuk dada tanya selera anda.. kan..
contoh sudah ada pada ASTRO... 
charge tambahan dah ada kat bill rmh aku..
tapi kualiti tetap sama.. hujan.. blank!!!
disebabkan mereka itu memonopoli pasaran..
kita tak mampu berbuat apa-apa.. even mogok...
serupa juga la dgn syarikat telekomunikasi..
Putera Helmei dah berkecimpung dalam 
dunia ekonomi marketing.. dah dpt baca...
mana-mana company even Kolej PTPL aku keja ni.
kita punya strategi utk pastikan customer tak lari..
nak atau tak.. kita terpaksa terima jua 
apapun keputusan yang bakal dibuat... 
(ada yg comment kat wall FB aku macam
tak setuju pendapat aku.. tak apa la kalau cmtu..
tp jgnla nmpk sgt anda tu tgh mengampu kerajaan.. 
Jangan jadi hipokrit.. alih2 muka kau juga yg 
memangkah bulan or roket masa pilihanraya..)
Share:

0 comments:

Air Asia Blogger Community

Renew Insurans Roadtax Murah

Mohon Pembiayaan Peribadi

Copyright © Blog Putera Helmei | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com