Saturday, September 17, 2011

Motosikal Aku Jadi Rebutan

Sebenarnya bukan motosikal aku pun..
tapi pernah berjasa kat aku la..
nak kira nama, atas nama kakngah...
kira bnyk berjasa moto tu kat aku...
dari zaman aku sekolah menengah lagi..
dulu ms aku keja operator d NAZA...
leh kata setiap bulan aku tukar stripe
dekat cover moto tu.. nak nmpk smart..
tapi hari ni menjadi detik sejarah utk moto tu.
aku wat keputusan iklankannya di Mudah.my..
mana taknya.. dah kurang jalan moto tu..
sejak aku beli keta la.. dia kurg jln dah..
coz abah aku dah guna moto aku pula..
sejak diiklankan pagi tadi.. dah ada buyer..
dalam 5 org camtu dah duk tanya..
adakah depa nak beli sbb price aku letak..
or  depa nak beli sbb number plate nya..??
aku sendiri pun tertanya-tanya... 
esok beberapa buyer nak mai rmh...
tak tau la sapa yang akan dpt moto tu..
(kalau tak leh tgk pic, maknanya dah delete coz dah dijual)

(kalau tak leh tgk pic, maknanya dah delete coz dah dijual)

gambar2 yg berlatarkan kwsn rmh Putera Helmei..
klik link d bwh nak tgk iklan yg aku letak di Mudah..
tak sanggup lak aku nak lepaskan moto ni..
1231.. 1231.. 1231...
Share:

0 comments:

Air Asia Blogger Community

Renew Insurans Roadtax Murah

Mohon Pembiayaan Peribadi

Copyright © Blog Putera Helmei | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com